Saturday, February 11, 2012

Mini Millie








Ups. Gad vide om jeg stadig kan finde ud af at blogge!!!

I hvertilfælde er jeg lige tilbage med en lille reklame for en ny trøjeopskrift til småpigerne på 5/6 år. Den er nem at strikke og kan findes her.

Den har været strikket færdig længe, men er først blevet skrevet for nylig. Det var også på tide, selve trøjen har mit barnebarn fået. Og det skulle selvfølgelig være mens hun stadig kan passe den:-) Nu er den afleveret og hun er rigtig glad for den, heldigvis:-)

Nu har jeg gang i et andet hængeparti (et af mange) en lyslilla lille sag. Den må i høre nærmere om inden længe. Det lover jeg....så, nu skrev jeg det....







3 comments:

Joan B. said...

Sikke en skøn lille trøje i en farve man bliver glad af.

hanneb said...

Tak:-) Og ja, det er lige nu man higer efter nogle glade farver!

Packers And Movers Bangalore said...


Superb explanation & it's too clear to understand the concept as well, keep sharing admin with some updated information with right examples.Keep update more posts. Packers And Movers Bangalore